STTK:n viesti nuorille aikuisille: Liittoudu! 

Lisätietoja:

Marja-Liisa Rajakangas

johtaja, viestintä ja HR

Profiili

Tänään käynnistynyt kampanja avaa ammattiliittojen merkitystä ja kannustaa nuoria aikuisia järjestäytymään. 

STTK ja sen jäsenliitot kampanjoivat järjestäytymisen edistämiseksi. Tänään startanneen kampanjan viesti on Liittoudu! 

Kohderyhmä ovat ammattiin valmistuvat ja työuran alkuvaiheessa olevat nuoret aikuiset, jotka suhtautuvat ammattiliittoihin myönteisesti. STTK:n selvitysten perusteella ammattiliiton jäsenyys kiinnostaa nuoria, mutta moni heistä kokee tietävänsä liitoista liian vähän liittyäkseen jäseneksi. Liittoudu!-kampanjalla halutaan lisätä ymmärrystä ammattiliittojen tekemästä työstä. 

Kampanja kertoo ammattiliittojen ydintehtävistä ja siitä, mitä hyötyä jäsenyydestä on. Sen tavoitteena on herättää kiinnostus liittyä jäseneksi. 

Kampanja näkyy sosiaalisen median kanavissa viikoilla 35–37. 

Kampanjan suunnittelussa ja toteutuksessa STTK:n yhteistyökumppanina toimii Viestintätoimisto Drum.

 Lisätietoja STTK:ssa: Marja-Liisa Rajakangas, puhelin 040 766 8133.

Ajankohtaista

24.11.2025

BASTUN-kokous STTK:ssa: ammattiliitoilla keskeinen rooli kriisien aikana

Lue
24.11.2025

SuPerin Inberg: Teknologia ei saa murentaa hoivan minimitasoa

Lue
21.11.2025

Tehyn uusi yhteiskuntasuhteiden päällikkö on Ira Hietanen-Tanskanen

Lue
20.11.2025

Ammattiliitto Pron edustajisto: suomalaisyrityksillä on nyt näytön paikka

Lue
20.11.2025

Vastaako nuorten työllistymisseteli siihen tarpeeseen, johon se on luotu?

Lue
20.11.2025

Lasten kotihoidon ja yksityisen hoidon tuki

Lue
20.11.2025

Antti Palola osallistui viimeiseen ETUC:n hallituksen kokoukseensa – painotti työntekijöiden suojan merkitystä

Lue
20.11.2025

Eläkeuudistus turvaa nuorempien sukupolvien toimeentuloa

Lue